torsdag, maj 28

Spår

Michelle fick två spår, ett mattespår och ett annat spår med både pinnar och leksaker.
Första spåret så gick hon riktigt bra även om det blev några släpp ibland men hon hade nosen i backen ganska så bra. Mot slutet av spåret så märktes det att hon började bli lite trött för då åkte nosen upp och hon började yra, speciellt när hon tappade spåret så märktes det för då började hon tokrusa fram och vinda. Men hon lyckades hitta tillbaka och kom till slutet.
Andra spåret var hon fortfarande lite trött men hon spårade sådär iaf och kom till slutet även om hon missade ett par prylar men jag får vara nöjd med henne ändå för hon kämpade på bra.

Tissla fick komma ut en sväng hon också för att se om hon kunde hitta grejerna Michelle missade och vi fick med oss bollen som jag inte ville lämna kvar i skogen så både jag och Tissla var nöjd, hon över att hon fick spåra och jag att jag fick med bollen hem igen.

Inga kommentarer: