torsdag, november 12

Spår

Här gör vi inte många knop just nu. Michelle blir bara större och större så med henne tränas det inte nått speciellt, lite lek emellanåt när hon kommer med prylar annars så får hon göra nästan som hon vill.
Men idag så var jag iväg till skogen och la två spår åt Zookie iaf. Dom var väl kanske en 10 meter var men med mitt toppenminne så blev första spåret kanske 5 meter eftersom jag hade glömt var jag gick in någonstans. Då hade spåret legat ca 10 min. Men när Zookie hittade spåret så följde hon det lugnt och fint, hon fick lite stöd framåt och vid spårslutet blev lite bus med leksaken som låg där.
Det andra spåret hade jag bättre koll på vart det låg men det hade inte behövt ha för Zookie gjorde ett så fint spontanupptag så det var bara att följa med. Lite distraherad blev hon i spåret av andra saker men hon tog upp spåret igen och tog sig till slutet där vi hade en av favoritbollarna i snöre.
Sammanlagt så spårade vi ca 15 meter idag och det är en klar förbättring sen sist då vi spårade 2 meter ungefär så det tar sig.

Inga kommentarer: