måndag, augusti 4

Spår i Hullsta

Idag så fick hundarna ett varsitt spår i Hullsta skogen.

Soda fick ett ganska så kort spår med lite lätta vinklar och två pinnar. Hon löste sitt spår jättebra och hade lite drag i linan. Hon tappade spåret lite på sluten men hittade tillbaka till det och kom till slutet där vi hade lite bus med pinnen och mys med godis.

Nypa fick oxå ett ganska så kort spår med två pinnar med lätta vinklar. Hon tyckte det var jättekul men dom där pinnarna i spåret kunde få ligga där. Men spåret var lekande lätt tyckte hon.

Michelle fick ett lite svårare appell spår med lite halvkonstiga vinklar och svår terräng men hon löste det utan problem och hittade alla pinnarna och en leksak på slutet så hon var helnöjd och busade hela vägen till bilen.

Tissla fick ett längre spår med en massa pinnar i och eftersom jag måste lära mig att bara följa med och inte veta var spåret går så hängde jag bara upp någon snitsel med väldigt låååångt emellan men jag borde ha hängt bra många fler för jag vet inte vad det var Tissla spårade men inte var det spåret jag hade lagt... Så nästan alla pinnarna blev kvar i skogen eftersom det gick inte överhuvudtaget att spåra idag.

Inga kommentarer: