torsdag, augusti 13

Spår

Idag så var Janne snäll och åkte ut till Bolleskogen och la ett spår åt mig och Michelle som vi kunde gå sen när jag slutat jobba.
Det visade sig att spåret var ganska så risigt och jävligt på slutet så det var väl definitivt inget höjdarspår men den här gången så blev det så.
Spårupptaget var totalt värdelöst, det var nästan så att jag hade lust att sela av Michelle och stoppa in henne i bilen och åka hem igen. Det ända hon gjorde var att springa runt och yra och hon gjorde inte ett försök till att stoppa ner nosen och ta spåret. Till slut så ledsnade jag och började gå längs med spåret och då efter en stund så stoppade hon ner näsan.
Hon jobbade väl ganska så skapligt men jag är lång ifrån nöjd så det blir till att spåra varje dag nu fram till lägre tävlingen till helgen.

Inga kommentarer: