lördag, januari 10

Sök igen

Idag så var det dax för lite sökträning igen men den här gången så höll vi till i Lottefors vid bergsgetsrutan, kanske inte en sån jättebra ruta för min fot men det gick det med när jag hade en krycka att luta mig mot.
Tissla fick hitta övning den här gången oxå men den här gången så tränade vi på raka skick.
Första skicket så drog hon väldigt mycket frammåt i rutan så då fick hon komma tillbaka och göra om, sen gjorde hon samma sak en gång till... men tredje gången så gick det lite bättre.
På resten av skicken så sprang hon i stort sett där jag hade tänkt mig och jag är inte så petig att det gör något om hon är två meter ifrån där jag hade tänkt mig så länge hon håller linjen och springer rakt och inte genar för mycket. Så jag är väldigt nöjd över min lilla löpfia idag.

Inga kommentarer: